18 Ocak 2017 Çarşamba

Blog Nedir? Türleri Nelerdir?

Blog, insanların birbirleriyle paylaşmak için internette kendilerine ait bir platformda yazdıkları yazı bütününe denebilir.Blog, internetin yeni bulunduğu sırada, İngilizce kelimeler olan "Blog, Web, Login" kelimelerinin birleşimi olan "weB-LOGin" adı altında başlamış olsa da daha sonraları sadece "blog" adını almış. Konu olarak reklam, gezi, makyaj, müzik gibi (onlara bağlı kalmadan sonsuz konu çıkabilir) birçok temayı baza almış birçok blog internette bulunabilir. 

Blog'un; kişisel, kurumsal, bilgi amaçlı, haber verme amaçlı olarak türleri vardır.


5 yorum:

  1. ben bunu çok beğendim. ece sonar'ı herkese öneriyorum. 10 numara 5 yıldız tosunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlkeciğim. Senin sayende bugünlere gelebildim. Ben de senin edebiyatını çok beğenmekteyim. Tam gaz devam! :))

      Sil
    2. çok teşekkür ederim. edebiyatçılar her zaman birbirlerine destek olmalı:) aslan gibisin tosunum. başarıların devamını bekliyorum. hayatta başarılar:))

      Sil
  2. BU NE CESARETTİR YARABBİ...SENİ TANIMAK İSTİYORUM, YİĞİDİM...BENİ MUTLAKA ARA...

    YanıtlaSil
  3. dm'den ulaşabilirsin: creyzigörl123

    YanıtlaSil