3 Şubat 2017 Cuma

Ben Kimim ve Bloğumda Neler Olacak?

Ben Ece Sonar. 9. sınıfa gidiyorum ama normal koşullarda 10. sınıfta olmalıydım çünkü hazırlık sınıfı okudum.
SEV Amerikan Koleji'ne gidiyorum. Kendim hakkında yeterli bilgi verdiğimi düşünerek bu blogda neler göreceğinizden bahsetmek istiyorum.

Bu blog, aslında ödev ve okul amaçlı açılmış olduğundan büyük oranlarda okulumuzun Türkçe bölümü tarafından verilmiş olan ödevler ve ders notları karşınıza çıkmış olacak. Derslerde tuttuğum çeşitli notlar olsun, yazacağım Kültür Mantarları olsun burada bulabileceksiniz.

Bunların dışında ise zaman buldukça gezdiğim yerler veya dinlediğim şarkılar hakkında yorum yazıları içermeyi planlıyorum bloğumda. Umarım bloğu kullanma sürecimde ve sizin okuma sürecinizde eğlenceli zaman geçirirsiniz. Hepinize keyifli günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder