4 Şubat 2017 Cumartesi

Bir Günüm #Günlük1

Hasta olduğumdan olacak ki saat 12.30 civarında başımda bitmek bilmez bir ağrıyla uyandım bugün.
Bu kadar geç uyandığım için inanılmaz pişman olduğumu söylemeliyim. Hastalıktan bir anda kurtulmak için bir umutla duş aldım. Böyle her şeyi tane tane anlattığıma bakma. Tüm gün nerdeyse evdeydim, anlatacak kayda değer bir şeyim yok ne yazık ki. Duştan sonra, kulaklığımı takıp favori şarkılarımı dinlemeye başladım. Müzik olmasa ne yapardım bilmiyorum! Bilgisayarımı açıp Youtube'da gezindim biraz (5 saat kadar falan). En sonunda annem her zamanki gibi bu halimden sıkılmış olacak ki beraber sahile gitmeye teklif etti. Temiz hava iyi gelirmiş. Karşı gelemedim tabi. Yarım saat sonra evden çıktık. Döndüğümüzde "temiz hava" pek iyi (!) gelmiş olacak ki daha da burnum akmaya başladı. Şuan yine kulaklıklarım takılı, bu yazıyı yazıyorum. Saat 23.10. İki saate yatarım diye düşünüyorum. Bugün o kadar hareketli bir gün olmasa da, bir sonraki gün görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder