8 Şubat 2017 Çarşamba

Bursa'ya Gidiş #Günlük4

Yine çok erken kalktığım gün. Saat 8'de olan Bursa otobüsü için 7'de uyandım. Sabahları pek aç olmadığımdan (dolayısıyla kahvaltı etmediğimden) hazırlanmam fazla vaktimi almadı. Bursa'da bir termal otele gidecektik. Annem benim çok yorulduğumu görünce bana haber vermeden böyle bir yerden rezervasyon yaptırmış.
Otobüse bindiğimizde hala uykuluyduk (En azından ben uykuluydum.). Otobüs yolculuğu ilginç geçti. Toplumumuzun her kesiminden insan görmek bazı olaylarda herkesin farklı tepki verişlerini görmek değişikti. (Konuyu fazla açıklamadığımı biliyorum ama detay vermek istemiyorum açıkçası.)
Bursa'ya vardığımızda 1 saatlik taksi yolculuğuyla otele geçtik. Giriş işlemlerini yaptıktan sonra en alt katta bulunan spa merkezine girdik. Akşam yemeğine kadar annemle orada vakit geçirdik. Benim için çok rahatlatıcı oldu açıkçası.
Şuan otel odasında bu yazıyı yazıyorum. Birkaç bölüm dizi izleyeceğim ve sonra da uyuyacağım. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder