6 Şubat 2017 Pazartesi

Bilbao'dayım #Günlük2

Bugün saat sabah 6'da kalktım. Sabah erkenden MUN konferansı için Bilbao uçağımız vardı. Atatürk Havaalanı'nda okuldan bir grup olarak buluştuk ve dört saat süren uçak yolculuğu ile Bilbao'ya vardık.
Açıkçası yeni bir yer göreceğimden çok heyecanlıydım. Saat farkından dolayı saat çoktan 4 olmuştu. Dolayısıyla oyalanmadan, otelden saat 5'te kalkan otobüse yetişmek için otele gittik. Otelde MUN için getirdiğimiz formal kıyafetlerimizi giyip otobüsü bekledik. Gittiğimiz gün sadece açılış seremonisi olduğundan kaynaşma açısından fazla zamanımız oldu. Açıkçası yeni yabancı arkadaşlar edindim ve farklı kültürde yeni insanlar tanımam beni mutlu etti. Şuan bu yazıyı yazarken yorgun ve bitkin gözlerle ekrana bakıyorum. Şimdi uyuyacağım. Bir sonraki gün görüşmek dileğiyle.

1 yorum:

  1. allah allah tosunum dünyayı geziyor❤️ yavrum memleketine dön artık

    YanıtlaSil